Tornado and CGO4 Now Working Together

Discussion in 'H920 Hexacopter' started by peterbright, Jan 17, 2016.

1. Peter Silver

Peter Silver New Member

Glad you got it all working. Good luck.

2. janjaap

janjaap Active Member

Thank you Peter.
    Hope the weather gets better soon; will put first flight video's than as asap.

3. timor

timor Member

he jan jaap, ben een klein beetje wakker aan het worden van mijn winterslaap en weer alle fora aan het doorlezen wat er allemaal veranderd is.....maar...heb je een 920 gekocht !!!!!!!!
    ben heel benieuwd naar je ervaring....ik vind de H heel indrukwekkend...groet

4. janjaap

janjaap Active Member

Hoi Timor,
    Ik ben ook nog maar net wakker van mijn winterslaapje.....
    En ja, ik heb de H920 gekocht. Wat een beest, bijna een meter in doorsnee (meer als de props erop zitten)
    En stabiel dattie is...... vliegt perfect, wel een stukkie sneller dan de 500 en er zitten ook veel meer knoppen op de ST24 (met ook nog combi schakelingen), ik moet nog veel leren. Afgelopen week heb ik ook eindelijk de CGO4 bedienbaar (en met beeld) op het scherm gekregen. Nu maar weer wachten op mooi weer....

5. Terrestrial Imaging

Terrestrial Imaging New Member

Hi All. I know this thread is a little old but in regards to the multiple WIFI networks here is the reason. There are two WIFI networks under aircraft. One is for the radio control of the aircraft and the other is for the gimbal. Then, under the camera column there is another WIFI network and that is for the video feed. I hope this helps. Chris from Terrestrial Imaging

Loading...

Share This Page

Loading...