Programmazione Typhoon H Plus

Discussion in 'Italian Forum' started by tigna, Aug 11, 2019.

1. tigna

tigna New Member

Aug 11, 2019
    12
    1
    3
    Male
    #1 tigna, Aug 11, 2019
    Last edited by a moderator: Aug 11, 2019
    Ciao a tutti, ho un modello come in oggetto.
    Il mio problema è che non riesco a trovare un tutorial che risponde ad alcune domande credo siano normali che uno si possa fare.
    Esempio: di che colore devono essere i led una volta fatta la calibrazione (anche se il Radio comando dice che la calibrazione è stata tutto OK), in una delle varie finestre del rc viene indicato se si vuole attivare il GPS o meno,io credo che lo si debba fare se si vogliono fare dei voli "tranquilli", una volta che ho acceso i motori, questi si spengono automaticamente dopo circa una decina/quindicina di secondi (è normale.?..)
    Grazie per la risposta

Hi everyone, I have a model like this.My problem is that I can't find a tutorial that answers some questions, I think it's normal that one can do it.Example: what color the LEDs should be once the calibration is done (even if the Radio command says that the calibration was all OK), in one of the various rc windows it is indicated if you want to activate the GPS or not, I believe that you have to do it if you want to do "quiet" flights, once I turn on the engines, these switch off automatically after about ten to fifteen seconds (it's normal.? ..)Thanks for the reply

Loading...

Share This Page