Te koop: ST10+ met Itelite antenne (800 meter video-bereik)

Discussion in 'Nederlands Forum' started by Infinity, Apr 23, 2018.

1. Infinity

Infinity New Member

Dec 13, 2015
    29
    2
    3
    Male
    Venlo
    #1 Infinity, Apr 23, 2018
    Last edited: Apr 23, 2018
    Ik bied hierbij te koop aan mijn ST10+ zender van mijn (verdronken) Q500+. Door mijn eigen stuurmans(on)kunsten is de drone verleden week verdronken in een meer.

De Itelite versterkt de originele antenne en rekt het bereik op van de standaard 250-300 meter naar 750-850 meter (heb bij zeer helder weer al eens 1000+ meter bereikt). De ST10+ is in perfecte staat. Geen krassen op het scherm, geen beschadigingen. De Itelite is heel mooi bevestigd, het lijkt wel origineel te zijn zo!

Ik vraag voor de ontvanger met de Itelite 140 euro. Af te halen in Venlo of versturen mogelijk (a 6,50). Ik bewaarde de ST10+ altijd OF in de originele koffer (piepschuim aangepast zodat de afstandsbediening er mét Itelite inpaste) OF in een speciaal tasje met schuim bekleed (meestal wanneer ik met de rugzak onderweg was). De inlay van de koffer kan er voor 10 euro bij, of de gehele koffer met inlay voor 25 euro. Tasje krijg je er ook bij (zelf gemaakt).

Ik heb verder nog andere onderdelen maar die bied ik los aan (ander thread). Als je me PM't krijg je mijn 06 en emailadres.

Loading...

Share This Page